In everything you do, be true... In each challenge you face, be brave... In every mistake you did, learn from it... In every person you meet, cherish each... In everyday you wake up, be prepared... be grateful because you are blessed... In every new morning, starts a new beginning... Be calm, and accept changes.

HAPPY BIRTHDAY TO ME!





My TF gave me my requested cake a year ago. The candles read 21 but #1 candle was not available so what they did was they trimmed the #7 to make it look #1. LOL. I can see their effort. A bunch of thanks! ;D

Am I really happy? Answer is, IDK. I don't know.

Today is my special day. But I can't feel it.

My mom is more excited for my birthday. She kept on asking me since a week ago about my plans for my birthday. She asked me like a thousand times. That's how excited she is. I suggest, she should be the celebrant rather than me. LOL.

Anyway, today is just an ordinary day for me. Nothing's special. Although I feel emo today, still I am grateful for God gave me another year for me to prove my worth.

Let me tell you why I feel so damn emo today. I have like 22 reasons why I'm emo as of this moment. ;D

First. I am 22. I still want to be 18. LOL. Yeah! I admit, I do not want to get old. Who loves to? Toinkz! But then again, age is just a number. Go meet me in person and see if my age justifies my looks. Hahaha kidding aside. ;D


Speechless from the surprise. Sweetness!


Second. Out of my 9 beloved friends, only 2 of them coming on my party. How is that? Damn! I miss the old times. I miss their stupid faces. LOL. I miss goofing around with them. I can still remember the surprise they gave me exactly a year ago which makes me miss them even more. Hahai.

Third. My wish list is in idle. I made this list of wishes and until now nothing happens. Tsk tsk tsk. Slap me for like a hundred times please so I can feel the motivation to make my wishes come true.

The old fatty me. Hahaha.This is sooooo last year. ;D

Fourth. Love is not in the air. Can you find it for me? LOL

Hmmm. I ran out of words so instead of 22 reasons, I'll just leave you my four reasons. Hehehe ;)


Ciao for now! Keep smiling amidst of downfalls. ;)

No comments: